شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا

دکتر نوروزی به عنوان ناظر پزشکی AVC در تبریز حضور یافت

والیبال آسیا

رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در شرایطی در تبریز در حال پیگیری است که دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستادملی مبارزه با دوپینگ و عضو کمیته پزشکی AVC با حضور در محل برگزاری مسابقات از نزدیک در جریان روند خدمات پزشکی این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از این فدراسیون از مدت ها قبل برنامه ریزی لازم را برای ارائه خدمات پزشکی به شرکت کنندگان در این رویداد آسیایی انجام داده بودند، در این میان دکتر نوروزی همزمان با آغاز این مسابقات شخصا در تبریز حضور یافت تا از نزدیک در جریان روند ارائه این خدمات قرار گیرد.

 دکتر نوروزی که کرسی عضویت کمیته پزشکی کنفدراسیون والبیال آسیا را نیز در اختیار دارد و ناظر پزشکی این دوره از رقابت هاست، در جلسه فنی این رویداد که با حضور تمامی شرکت کنندگان برگزار شد، حضور یافت.

 تیم‌های ایران، تایلند، ازبکستان، هنگ کنگ، سریلانکا، استرالیا، چین تایپه، چین، کره جنوبی، ژاپن، ترکمنستان، قطر، پاکستان، عمان، نیوزیلند، مالزی، قزاقستان و هند در این رقابت‌ها حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.